مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07ورزشي

حسین نوری همچنان به کمک دستگاه تنفس می کند


فرنگی کار عنوان دار کشورمان به دلیل ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و زیر نظر پزشکان متخصص در حال درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوری دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی که چند روزی است در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده، همچنان در بخش مراقبت های ویژه است و روند درمان خود را زیر نظر پزشکان ادامه می دهد.

به گفته یکی از نزدیکان حسین نوری، وضعیت عمومی وی نسبت به روزهای قبل کمی بهتر شده اما وی همچنان باید به کمک دستگاه تنفس کند.

ضمن اینکه داروی کمیاب تزریقی وی نیز همچنان در روند درمان او استفاده می شود و باید طی روزهای آینده نیز به همین روال با این دارو مورد درمان ویژه قرار داشته باشد.

طبق گفته پزشکان گویا روند پیشرفت مشکلات تنفسی او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا کنترل شده، اما نوری باید همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت نظر باشد.

این قهرمان کرجی کشتی فرنگی کشورمان چندی پیش با نشانه هایی از ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و مشخص شد ریه او بطور کامل درگیر ویروس است.

به همین دلیل با پیگیری مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و همچنین اقدامات فدراسیون پزشکی ورزش او بلافاصله به بیمارستان مسیح دانشوری تهران منتقل شد تا تحت درمان تخصصی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین نوری همچنان به کمک دستگاه تنفس می کند

حسین نوری همچنان به کمک دستگاه تنفس می کند