مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07سياسي

نباید 21 قشر بسیج به صورت جزیره ای عمل کنند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نباید 21 قشر بسیج به صورت جزیره ای عمل کنند، گفت: اگر هم افزایی بین اقشار 21گانه بسیج وجود داشته باشد قطعاً می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نباید 21 قشر بسیج به صورت جزیره ای عمل کنند، گفت: اگر هم افزایی بین اقشار 21گانه بسیج وجود داشته باشد قطعاً می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

سردار مظاهر مجیدی سه شنبه 17 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، با بیان اینکه در اقشار 21گانه بسیج فعالیت های مختلفی انجام می گیرد، اظهار کرد: در بین قشرهای بسیج تنها قشری که از اساتید دانشگاهی می شود استفاده کرد، دانشگاه است به همین علت تقاضا داریم وحدت و هم افزایی را بین رده های دیگر ایجاد کند.

وی با تأکید بر هم افزایی بین بسیج دانش آموزی و بسیج اساتید، تصریح کرد: اگر سلسه تربیتی ما که از آموزش و پرورش شروع می شود تا بسیج اساتید در یک راستا قرار بگیرد قطعاً برآیند کار برای ما مهمتر خواهد شد.

مجیدی با اشاره به اینکه امسال در سال جهش تولید قرار داریم، افزود: اگر قرار است در راستای جهش تولید کار کنیم باید فرصت ها و مشکلات استان را بدانیم تا رفع و رجوع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید 21 قشر بسیج به صورت جزیره ای عمل کنند

نباید 21 قشر بسیج به صورت جزیره ای عمل کنند