مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-07اجتماعي

آموزش و پرورش استان البرز درگیر تأمین سرانه ها است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: هیچ دستگاهی در استان مانند آموزش و پرورش درگیر تأمین سرانه ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، اظهار کرد: هیچ دستگاهی در استان مانند آموزش و پرورش درگیر تأمین سرانه ها نیست.

وی میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور را به ازای هر نفر پنج و نیم مترمربع اعلام کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی در استان البرز به ازای هر نفر سه متر و 17 سانتیمتر است و از میانگین کشوری فاصله دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه در حوزه سرانه فضای آموزشی کمبود جدی داریم، گفت: مقرر است برای توسعه فضاهای آموزشی استان البرز سهم خیرین، اعتبارات ملی و استانی هر کدام برابر یک سوم باشد که دو بخش کمک خیرین و اعتبارات ملی محقق شده و تنها بحث تخصیص اعتبارات استانی می ماند.

به گفته قاسمی اگر بحث اعتبارات تخصیصی به آموزش و پرورش از محل بودجه استانی به درستی صورت نگیرد در پیشبرد برنامه های توسعه فضاهای آموزشی به مشکل بر می خوریم.

وی با این توضیح که سهم آموزش و پرورش البرز از بودجه استانی در یک دهه قبل بین 20 تا 25 درصد بوده است، بیان کرد: اما در سال های اخیر این مهم با کاهش به 9 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش استان البرز درگیر تأمین سرانه ها است

آموزش و پرورش استان البرز درگیر تأمین سرانه ها است