مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-07اقتصادي

آغاز صادرات چای هند به ایران


صادرات چای هند به چین و ایران با وجود ابهامات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تنش در روابط میان دهلی نو و پکن بر سر مشکلات مرزی، آغاز شده است.

- صادرات چای هند به چین و ایران با وجود ابهامات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تنش در روابط میان دهلی نو و پکن بر سر مشکلات مرزی، آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری اکونومیک تایمز هند در گزارشی نوشت: واردکنندگان چینی قیمت خوبی برای چای سیاه هندی می پردازند و صادرات به این کشور آغاز شده است.

ایران هم واردات چای ارتدوکس فصل جدید را از هفته گذشته آغاز کرده و 400 تا 450 روپیه برای هر کیلوگرم می پردازد که قیمت بالاتری نسبت به سال گذشته است.

موهیت اگروال، مدیر شرکت اشین تی و صادرکننده بزرگ به چین و ایران در این باره گفت: تنش های مرزی میان چین و هند بر صادرات چای به چین تاثیر نگذاشته و چینی ها هر دو نوع چای سی تی سی و ارتدوکس را خریداری می کنند.

هند تحت تاثیر افزایش تقاضای چینیها برای چای سیاه هندی، در سال 2019 از سریلانکا در زمینه صادرات چای به چین جلو افتاد و 13.

45 میلیون کیلوگرم چای به چین صادر کرد در حالی که سریلانکا تنها 10 میلیون کیلوگرم صادرات به این کشور داشت.

امسال تولید چای هند به دلیل قرنطینه 140 میلیون کیلوگرم کاهش پیدا کرده و شرایط آب و هوایی در آسام هم در ماههای مه و ژوئن مساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صادرات چای هند به ایران

آغاز صادرات چای هند به ایران