مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-07اجتماعي

ضرورت آموزش روستاییان برای کاهش آمار آتش سوزی در مراتع


رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، آموزش روستاییان و استفاده از ظرفیت آنان به منظور کاهش آمار آتش سوزی در مراتع را ضروری دانست.

- علی ایده لویی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش روستاییان و استفاده از ظرفیت آنان به منظور کاهش آمار آتش سوزی در مراتع ضروری است.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: دهیاران، شوراهای اسلامی و معتمدین محلی روستاهای قره آغاج، زره باش، چشین، کینه ورس و چرگر از توابع شهرستان ابهر در کلاس های آموزشی و ترویجی حضور یافتند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از کلاس ها با حضور تیم آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان به همراه یکی از سفیران انفال این اداره کل برگزار شد.

ایده لویی با اشاره به اهمیت ترویج و تعلیم راهبردها و روش های مربوط به پیشگیری از حریق عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها با نحوه اطفای به موقع حریق های احتمالی در عرصه های ملی و همچنین پیشگیری از هر گونه آتش سوزی و تخریب در منابع طبیعی آشنا شدند.

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: بالابردن فرهنگ عمومی در راستای استفاده صحیح از منابع طبیعی در قالب طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش روستاییان برای کاهش آمار آتش سوزی در مراتع

ضرورت آموزش روستاییان برای کاهش آمار آتش سوزی در مراتع