مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-07اقتصادي

سرمایه گذاری 1 میلیارد ریالی برای ارتقاء ارتباطات سیار در دهگلان


از ابتدای سال جاری تا کنون 21میلیارد ریال برای ارتقاء ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان سرمایه گذاری شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 21میلیارد ریال برای ارتقاء ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفیت خدمات در بخش ارتباطات سیار و بهره مند شدن مشتریان از سرویس های باکیفیت تر مخابراتی در شهرستان دهگلان، از ابتدای امسال 21 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سیستم های مخابراتی و توسعه زیر ساخت های لازم برای ارائه خدمات و محصولات با کیفیت تر در شهرستان ها یکی از اولویت های کاری منطقه است افزود: در همین راستا و بر اساس بررسی و پیگیری های انجام شده؛ ارتقاء سیستم های مخابراتی در حوزه ارتباطات سیار در شهرستان دهگلان به عنوان یکی از اولویت ها صورت گرفت که بهبود کیفیت خدمات در این حوزه را به دنبال داشته است.

حکمت به تعداد سایت های همراه اول در شهرستان دهگلان اشاره داشت و گفت: تعداد 21 سایت دارای تکنولوژی 2G ، 14 سایت تکنولوژی 3G و 13 سایت 4G در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی افزود: ارتقاء سایت های همراه اول به لحاظ فنی با تلاش همکاران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1 میلیارد ریالی برای ارتقاء ارتباطات سیار در دهگلان

سرمایه گذاری 1 میلیارد ریالی برای ارتقاء ارتباطات سیار در دهگلان