مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-07بين الملل

افشای هویت جعلی 19 تحلیلگر ضدایرانی


یک نشریه آمریکایی هویت شبکه ای متشکل از 19 نویسنده و تحلیلگر جعلی را که مطالب ضدایرانی در تارنماهای محافظه کار آمریکا تولید می کردند، افشا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای آمریکایی دیلی‌بیست بامداد سه‌شنبه (روز دوشنبه به وقت واشنگتن) در گزارشی پژوهشی، شبکه‌ای متشکل از 19 هویت جعلی در شبکه‌های اجتماعی را شناسایی کرد که اقدام به تولید بیش از 90 مقاله در نشریه‌های محافظه‌کار آمریکا با محوریت خاورمیانه و متمرکز بر ایران‌ستیزی کرده‌اند.

یکی از این هویت‌های جعلی «رافائل بدانی» نام دارد که خود را مشاور ژئوپلیتیک و تحلیلگر ارشد روابط بین‌الملل معرفی کرده است، اما تصاویر پروفایل خود را از وبلاگ یک بنیانگذار استارتاپ در سن‌دیگو به سرقت برده و اطلاعات تحصیلی‌اش در شبکه‌های اجتماعی جعلی است.

این هویت جعلی در بسیاری از نشریه‌ها و تارنماهای محافظه‌کار آمریکایی از جمله نیوزمکس، واشنگتن اگزماینز، ریل کلیر مارکتز، امریکن تینکر و نشنال اینترست مطالبی را با محوریت موضوعاتی نظیر چگونه عراق خود را از شر ایران خلاص کند و یا چگونه امارات متحده عربی جزیره ثبات در منطقه‌ای آشفته است منتشر می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای هویت جعلی 19 تحلیلگر ضدایرانی

افشای هویت جعلی 19 تحلیلگر ضدایرانی