مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-06سياسي

نقش موسسات خیریه در مدیریت کمک های مردمی


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: موسسات خیریه نقش مهمی در مدیریت کمک های مردمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در بازدید از موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) اردبیل و مرکز مهر زینب(س) اظهار کرد: موسسات خیریه نقش مهمی در مدیریت کمک های مردمی و رساندن این کمک ها به دست نیازمندان واقعی ایفا می کنند.

وی افزود: روحیه بخشایش و کمک به هم نوع در بین مردم ایران موج می زند و در ایام شیوع کرونا با سیل کمک های مومنانه خود مهر تاییدی بر این ادعا زدند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه ستاد دیه استان امسال با همت مردم فهیم با افزایش کمک یک میلیاردی روبرو شد، بیان کرد: این امر مربوط به امسال نیست و سال گذشته نیز شاهد افزایش 70 درصدی کمک های مردمی به ستاد دیه بودیم و این یعنی مشکلات اقتصادی هیچ تاثیری در کاهش حس کمک و یاری رساندن به هم نوع ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های مؤسسه ائمه اطهار(ع) پرداخت و گفت: مرکز کودکان زیر سه سال این مؤسسه خیریه با نام شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) که تنها مؤسسه فعال در این زمینه در اردبیل است، توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند.

عتباتی به مرکز نگهداری از زنان خشونت دیده مؤسسه ائمه اطهار(ع) نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی این مرکز و توانمندسازی خانواده ها نیز یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موسسات خیریه در مدیریت کمک های مردمی

نقش موسسات خیریه در مدیریت کمک های مردمی