مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 00:352020-07-06سياسي

وداع مردم ولایت مدار نور با پیکر شهید جمشیدی


غیرت این مردم ستودنی است، پدران، جای پدر شهید، مادران جای مادر شهید، برادران و خواهران جای برادر و خواهر شهید ناله کردند، اشک ریختند، وداع کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، پیکر شهید علی جمشیدی از شهدای خان طومان سوریه که پس از چهار سال و 2 ماه به اتفاق شهید سعید کمالی دیگر هم رزم شهیدش به میهن بازگشت، صبح امروز در ساری تشییع و برای تشییع و تدفین در زادگاهش به شهرستان نور منتقل شد.

مراسم شب وداع این شهید در حالی به زیباترین و کم نظیرترین نوع ممکن برگزار شد که استان و شهرستان مانند دیگر نقاط کشور و دنیا درگیر ویروس کرونا است اما عاشقان ولایت و شهادت با رعایت نکات لازم بهداشتی و دستورالعمل های اعلامی از سوی ستاد ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا و با نظارت و کنترل مسؤولان امر، وداع جانانه ای را انجام و ارادت خویش را به شهدا نشان دادند.

حضور جمعیت به حدی بود که انگار اکنون اول انقلاب و جنگ است و تازه شهید آوردند، شور و حال جمعیت شرکت کننده اگرچه قابل وصف نیست اما تداعی وداع، تشییع و تدفین شهدای دوران دفاع مقدس بود با این تفاوت که آن زمان کرونایی نبود.

غیرت این مردم ستودنی است، پدران، جای پدر شهید، مادران جای مادر شهید، برادران و خواهران جای برادر و خواهر شهید ناله کردند، اشک ریختند، وداع کردند، تجدید بیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع مردم ولایت مدار نور با پیکر شهید جمشیدی

وداع مردم ولایت مدار نور با پیکر شهید جمشیدی