مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-06پزشكي

تحویل جسد بیمارکرونایی آبادان به شرط پرداخت هزینه درمان صحت ندارد


دانشکده علوم پزشکی آبادان در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی از همسر یک بیمار فوت شده کرونایی اعلام کرد: تحویل این جسد در قبال پرداخت هزینه در بیمارستان طالقانی صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشکده علوم پزشکی آبادان، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل پذیرش بیماران مبتلا به کووید – 19 صادره از سوی وزارت بهداشت و درمان، بیمار مذکور در بدو ورود به بیمارستان در واحد پذیرش تشکیل پرونده بستری داده و در همان زمان به همراه بیمار اطلاع داده می شود که بیمه پوشش دهنده بیمار فاقد قرارداد با بیمارستان است و برای جلوگیری از محاسبه هزینه به صورت آزاد باید پیگیر موضوع از سوی بیمه متبوع باشد که این مسئله از سوی همراه بیمار نادیده گرفته شد .

در ادامه توضیح دانشکده علوم پزشکی آبادان آمده است: بیمار مذکور در تاریخ 31 اردیبهشت امسال در بیمارستان طالقانی پذیرش شد و به مدت 6 روز در بخش داخلی زنان و پس از آن به مدت 11 روز در اتاق ایزوله بخش آی.

سی.

یو بستری شده و تمامی خدمات مشاوره پزشکی و اقدامات درمانی اعم از عفونی، داخلی، قلب و بیهوشی از سوی پزشکان متخصص دریافت کرده است ضمن اینکه داروهای مورد نیاز بیمار نیز تجویز و استفاده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل جسد بیمارکرونایی آبادان به شرط پرداخت هزینه درمان صحت ندارد

تحویل جسد بیمارکرونایی آبادان به شرط پرداخت هزینه درمان صحت ندارد