مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-06اجتماعي

راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در هرمزگان


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان از راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو به شهروندان بصورت رایگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ سعید شفیعی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع شهزروندان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی،شهروندان می تواند با شماره گیری 096580 از خدمات روانشناسی و مشاوره ای استفاده کنند.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردن به خدمات مشاوره ای از قبیل خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد فردی و .

عنوان کرد و گفت: بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است و مشاوره تلفنی یکی از بخش های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی امکان دسترسی به این سامانه در استان هرمزگان نیز میسر شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در دو شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری و روانسنجی را به مردم ارائه نمایند که با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی شهروندان می توانند این خدمات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در هرمزگان

راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در هرمزگان