مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 22:402020-07-05سياسي

در حادثه سایت نطنز خسارت های مالی قابل توجه بود


تصمیمات لازم برای بازسازی سوله آسیب دیده مجتمع شهید احمدی روشن (نطنز) اتخاذ شده و قرار است سوله بزرگتر و با تجهیزات پیشرفته تری در این مجتمع احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ بهروز کمالوندی با اشاره به حادثه روز پنجشنبه مجتمع شهید احمدی روشن (نطنز) و اقداماتی که سازمان انرژی اتمی بعد از این حادثه انجام داد، گفت: در موضوع حادثه اولین هدف این بود که اطمینان حاصل کنیم که تلفات جانی نداشته باشیم بعد از آن عامل حادثه را بدانیم و ببینیم که چه میزان خسارت دیده‌ایم و در نهایت چطور این مجموعه را بازسازی و خسارت‌های وارده را جبران کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: ما در مرحله اول متوجه شدیم که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، اما خسارت‌های مالی قابل توجه بود.

وی اضافه کرد: همانطور که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد، الان مراجع امنیتی کشور می‌دانند که علت حادثه چیست، اما بنا به ملاحظات امنیتی فعلا بنا ندارند در این باره صحبت کنند.

کمالوندی در خصوص مشخصات سوله‌ای که این حادثه در آن رخ داده است، گفت: ساخت این سوله از سال 92 شروع شده بود و نظر آقای دکتر صالحی این بود که برای کار‌های نهایی ماشین‌های پیشرفته و مونتاژ این ماشین‌ها راه اندازی و تجهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حادثه سایت نطنز خسارت های مالی قابل توجه بود

در حادثه سایت نطنز خسارت های مالی قابل توجه بود