مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-05حوادث

دستگیری 17 سوداگر مرگ در ایلام


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایلام گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهر ایلام 17 سوداگر مرگ دستگیر و بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عزت الله متین فر اظهار کرد: در راستای مطالبات به حق شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر ایلام با هماهنگی مقام قضایی اجرا شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر ایلام شدند.

وی ادامه داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، 17 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار چهار و 654 گرم انواع مواد مخدر آماده توزیع و تعدادی آلات و ادوات مصرف از متهمان کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تعداد سه دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شده، تصریح کرد: در این راستا پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ متین فر با تأکید بر استمرار طرح های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، تصریح کرد: مردم می توانند از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و گزارش به موارد مشکوک نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 سوداگر مرگ در ایلام

دستگیری 17 سوداگر مرگ در ایلام