مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-05دانش

مشکلات مالی ناشی از استمرار شیوع کرونا در دانشگاه های علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نخستین جلسه هیئت امنای این دانشگاه در سال 1399 ،ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مقابله با کرونا برای مهار و کنترل بیماری کووید-19، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نخستین جلسه هیئت امنای این دانشگاه در سال 1399 ،ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مقابله با کرونا برای مهار و کنترل بیماری کووید-19، گفت: تقلیل درآمد اختصاصی دانشگاه های علوم پزشکی مهم ترین وجه از تاثیرات کرونا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این نشست که با رعایت ملاحظات بهداشتی و حفاظتی تشکیل شد، دکتر ناصحی نماینده وزیر و دبیر هیئت امناء مجامع و شوراها از تلاش های دکتر زالی در ستاد مقابله با کرونا در راستای کنترل بیماری و هماهنگی برای اعمال محدودیت ها و مداخلات در تهران قدردانی کرد.

دکتر ناصحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش شیوع کرونا در جامعه ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری سازمانهای مختلف موفق به کنترل بیماری کرونا شویم.

در ادامه نشست دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ارایه گزارشی به تبیین فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مقابله با کرونا برای مهار و کنترل بیماری پرداخت و با اشاره به تاثیر کرونا بر ابعاد و حوزه های متفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی ناشی از استمرار شیوع کرونا در دانشگاه های علوم پزشکی

مشکلات مالی ناشی از استمرار شیوع کرونا در دانشگاه های علوم پزشکی