مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-05ورزشي

زوار: بدون هزینه ها ی میلیاردی قهرمان لیگ تکواندو شدیم


سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن گفت: به گفته یکی از مسئولین شورای شهر ورامین، سعی داشتند با هزینه های میلیاردی سکوی قهرمانی را کسب کنند.

- محمد رضا زوار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تبریک به تیم هایی که توانستند در لیگ برتر صاحب سکو شوند، اظهار داشت: به تیم های حاضر در لیگ برتر که با حضور خود باعث رونق و جذابیت جام خلیج فارس شدند و همچنین فدراسیون تکواندو  و سازمان لیگ که با تدبیر، درایت و استفاده از نقطه نظرات تیم های حاضر در لیگ، پرونده مسابقات را براساس منطق و شرایط کنونی کشور بستند، تشکر می کنم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن با بیان اینکه برای تیم شهرداری ورامین احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: این تیم با سیاست هایی که در طی سالهای گذشته به کار بسته بهترین نفرات سایر تیم ها و ملی پوشان تکواندو را با صرف هزینه های سنگین جذب کرده  و به گفته یکی از مسئولین شورای شهر ورامین، با این هزینه های میلیاردی سعی داشتند سکوی قهرمانی را کسب کنند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم کن در لیگ نقش جهان عنوان کرد: کادرفنی شهرداری ورامین انتظار نایب قهرمانی خود در لیگ نقش جهان را نداشتند.

عملکرد جوانان تیم ما که برای نخستین مرتبه حضور در لیگ برتر را تجربه میکردند چشمگیر بود، در پایان هفته هفتم با یک بازی کمتر و اختلاف یک امتیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوار: بدون هزینه ها ی میلیاردی قهرمان لیگ تکواندو شدیم

زوار: بدون هزینه ها ی میلیاردی قهرمان لیگ تکواندو شدیم