مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-05ورزشي

نشست کادرهای فنی تیم ملی با مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد


پس از اعلام تقویم فنی اتحادیه جهانی کشتی، نشست کادرهای فنی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان با مسئولان فدراسیون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به اعلام تقویم فنی مشروط از سوی اتحادیه جهانی، فدراسیون کشتی 2جلسه مجزا با کادرهای فنی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در مورد برنامه ریزی و چگونگی آغاز تمرینات و مسابقات در شرایط بحرانی برگزار کرد.

در این جلسات فدراسیون کشتی با استماع نظرات کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و با توجه به اینکه در شرایط بحرانی کنونی هنوز اجازه فعالیت های کشتی صادر نشده و زمان کوتاهی تا آغاز مسابقات جهانی درنظر گرفته شده ، مقرر کرد با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، نسبت به چگونگی شرایط تمرینی کشتی گیران و انتخاب نفرات اقدام شود.

بر این اساس کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جلسه ای را به صورت مشترک با حمید سوریان نایب رییس فدراسیون در اسرع وقت برگزار کرده و پس از آن پیشنهادات خود را در این زمینه به فدراسیون کشتی اعلام تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

با توجه به حساسیت ویژه به دلیل وجود شرایط بحرانی و مشروط بودن برگزاری مسابقات، در صورت نیاز، تصمیمات مقتضی در جلسات آتی گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کادرهای فنی تیم ملی با مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد

نشست کادرهای فنی تیم ملی با مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد