مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-05سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 15 تیر ماه


بررسی مسائل سیاست خارجی و مسائل حوزه صنعت از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) پانزدهم تیر ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- بررسی مسائل سیاست خارجی و مسائل حوزه صنعت از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) پانزدهم تیر ماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور و وزرا در مرداد ماه باید با حضور در مجلس گزارش عملکرد خود را ارائه کنند.

بررسی مسائل سیاست خارجی در مجلس سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی نیست محمد جواد ظریف به منظور ارائه گزارش در مورد مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی در مجلس حضور یافت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این جلسه تاکید کرد: امروز مهم تر از هر چیزی انسجام درونی است، چرا که سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی نبوده و باید از هر دوگانه سازی و دعوای جناحی در این حوزه اجتناب شود.

باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کرد پس از صحبتهای اولیه ظریف یک نماینده اصولگرا با انتقاد از سیاست های وزارت خارجه در روابط با کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت باید به جای کدخدا به خدا اعتماد کنیم.

مهرداد ویس کرمی افزود: تا کی ما باید از اعتماد کودکانه به آمریکای جهانخوار و اروپای فریب کار ضربه بخوریم و فرصت ها را بسوزانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 15 تیر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 15 تیر ماه