مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-05سياسي

زیرساخت های ارتباطی و اینترنت در استان بوشهر تقویت شود


نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های ارتباطی و اینترنت در استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات استان بوشهر اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته شاهد تحول چشمگیری در زمینه ارتباطات در استان بوشهر هستیم.

وی بهبود و توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: اقدامات انجام شده و در حال انجام اداره کل ارتباطات و فناوری استان در شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم شایسته تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فزایش سطح دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات، بیان کرد: رفع مشکلات مردم در زمینه های ارتباطات و اینترنت را با جدیت دنبال می کنیم.

جمیری اضافه کرد: شاهد افزایش مستمر استفاده مردم از ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم و نیاز است که امکانات مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد که کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

در این نشست، مدیر کل ارتباطات استان بوشهر نیز گزارشی از وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ارتباطی و اینترنت در استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت های ارتباطی و اینترنت در استان بوشهر تقویت شود