مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-05پزشكي

6 واقعیت تازه درباره کرونا


از اواخر دسامبر 2019 که اولین شایعات شیوع یک ویروس در دنیا منتشر شد، حدودا 6 ماه می گذرد.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیش از 10 میلیون مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در جهان ثبت شده است و این روند روبه‎رشد، - از اواخر دسامبر 2019 که اولین شایعات شیوع یک ویروس در دنیا منتشر شد، حدودا 6 ماه می گذرد.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی تاکنون بیش از 10 میلیون مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در جهان ثبت شده است و این روند روبه‎رشد، حکایت از آن دارد که این ویروس در قرن حاضر، بحرانی ترین شرایط را برای کشورها ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان در ادامه نوشت: این بیماری تا امروز بیش از 500 هزار نفر را به کام مرگ کشانده و انتظار می رود با سرعتی که شیوع آن دارد، این آمار افزایش یابد.

باوجوداین، تلاش محققان و دانشمندان کشورهای مختلف همچنان ادامه دارد تا هم درک بیشتری از این ویروس پیدا کرده و هم درمان موثر و واکسن آن را کشف کنند.

تا امروز محققان روی پروژه های مختلف واکسن کرونا فعالیت کرده اند که برخی از آنها تا فاز دوم و سوم پیش رفته اما خبرها حاکی از آن است که حداقل تا پایان سال جاری میلادی نمی توان منتظر عرضه واکسن این بیماری بود و تنها کاری که مردم جهان می توانند انجام دهند، استفاده از ماسک و فاصله‎گذاری اجتماعی برای جلوگیری از انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 واقعیت تازه درباره کرونا

6 واقعیت تازه درباره کرونا