مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-05فناوري

همه چیز درباره سرویس های ابری و هر آنچه که باید درباره رایانش ابری بدانید


رایانش ابری ارائه خدمات محاسباتی براساس تقاضا (از برنامه های کاربردی گرفته تا ذخیره سازی و قدرت پردازش) به طورمعمول از طریق اینترنت و بر اساس مبلغ پرداختی است.

- رایانش ابری ارائه خدمات محاسباتی براساس تقاضا (از برنامه های کاربردی گرفته تا ذخیره سازی و قدرت پردازش) به طورمعمول از طریق اینترنت و بر اساس مبلغ پرداختی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام فینتو، شرکت ها به جای داشتن زیرساخت های محاسباتی یا مراکز داده خود، می توانند دسترسی به هر چیزی را از برنامه های کاربردی گرفته تا ذخیره سازی را از ارائه دهنده خدمات ابری اجاره کنند.

محاسبات ابری چگونه کار می کند؟ یکی از مزایای استفاده از خدمات رایانش ابری این است که شرکت ها می توانند از هزینه های پیش روی در اختیار داشتن و حفظ زیرساخت های فناوری اطلاعات خود جلوگیری کنند و در عوض در هنگام استفاده، تنها هزینه های مورد استفاده خود را پرداخت کنند.

رایانش ابری خدمات گسترده ای را در برمی گیرد که هر روز با آن سر و کار داریم.

این شامل خدمات مصرف کننده مانند Gmail یا پشتیبان گیری از عکس در تلفن هوشمند شماست، یا سرویس هایی که به شرکت های بزرگ امکان می دهد همه داده های خود را میزبانی کرده و تمام برنامه های خود را در ابر اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره سرویس های ابری و هر آنچه که باید درباره رایانش ابری بدانید

همه چیز درباره سرویس های ابری و هر آنچه که باید درباره رایانش ابری بدانید