مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-05اقتصادي

نماینده مجلس: دلار 20 هزار تومانی را باید «دلار برجامی» نامید


دلار 20 هزار تومانی را باید دلار برجامی نامید یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در وزارت امور خارجه شاهد شکل‌گیری دیپلماسی اقتصادی با همکاری بخش خصوصی نبوده‌ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیر) مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر امور خارجه از تحولات بین‌المللی و سیاست جمهوری اسلامی ایران گفت: جامعه ایران در طول 40 سال گذشته در اوج اقتدار و عزت بوده است.

در وزارت امور خارجه شاهد شکل‌گیری دیپلماسی اقتصادی با همکاری بخش خصوصی نبوده‌ایم، در واقع اراده جدی برای نقش‌آفرینی اقتصادی بخش خصوصی در این مجموعه وجود نداشته است.

وی گفت: دیپلماسی اقتصادی وابسته به دولت نیست، بلکه با همکاری طیف وسیعی محقق می‌شود، وزارت امور خارجه در این حوزه هدایت‌کننده است؛ در واقع اکنون باید پاسخ داده شود که نقش بخش خصوصی و نهادهای مدنی در سیاست‌های اقتصادی وزارت خارجه کجاست؟ نماینده مردم شهرکرد ادامه داد: فعالیت‌های اقتصادی کشور با برجام شرطی شده است، هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا با شروط برجامی محدود شده است، به طوری که وقتی شورای حکام قطعنامه‌ای صادر می‌کند، شاهد افزایش بی‌رویه نرخ ارز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دلار 20 هزار تومانی را باید «دلار برجامی» نامید

نماینده مجلس: دلار 20 هزار تومانی را باید «دلار برجامی» نامید