مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-05اقتصادي

نماینده بندرعباس: مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند


نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند، گفت: روحانی کشور را رها کرده و در این دولت مردم روز به روز فقیرتر و سفره آنان کوچک تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس امروز (یکشنبه 15 تیرماه 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم به مجلس یازدهم دل و امید بستند و از مجلس توقع کار، تلاش، صداقت و دسلوزی دارند.

وی با بیان اینکه مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند، افزود: روحانی کشور را رها کرده و در این دولت مردم روز به روز فقیرتر و سفره آنان کوچک تر می شود.

مرادی یادآور شد: روحانی نتوانست قیمت ارز، سکه ومسکن را سامان دهد و قیمت و کیفیت خودرو را کنترل کند و اکنون در وضعیت بیکاری رکوردار بوده و قیمت کالاها و ارزاق مردم به طور چشم گیری افزایش می یابد.

نماینده مردم بندرعباس با تاکید بر اینکه ارزش پول ملی که هویت ملی است، کاهش یافته است، تصریح کرد: این وضعیت فعلی به خاطر بی انگیزگی روحانی و همکاران وی در دولت است.

وی ادامه داد: بیشترین بی حرمتی از سوی شخص رییس جمهور به استان هرمزگان صورت گرفت؛ در حالی که در استان هرمزگان دریا، پالایشگاه و مناطق آزاد وجود دارد اما مردم حوزه های انتخابیه من از اشتغال، اقتصاد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بندرعباس: مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند

نماینده بندرعباس: مردم هیچ امیدی به دولت روحانی ندارند