مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-05پزشكي

آذربایجان غربی در تعداد بستری روزانه کرونا رکورد زد/141 بستری در یک روز


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 141 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که این رقم بیشترین تعداد بستری روزانه در بین استانهای کشور می باشد.

- جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا و افزایش تعداد بیماران مبتلا به این بیماری در آذربایجان غربی، اظهار داشت: تعداد 832 نفر مبتلا به سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند که تعداد 344 نفر از این تعداد به طور قطع مبتلا به بیماری کرونا و 488 نفر مشکوک به کرونا هستند.

وی ادامه داد: بیماران مشکوک به کرونا آن دسته از بیمارانی هستند که با وجود علایم بالینی مثبت در انتظار پاسخ کرونای این افراد منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: تعداد 168 بیمار در بخش مراقبت های  ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که وضعیت 52 نفر از این بیماران وخیم است که به دستگاه ونتیلاتور  متصل هستند.

آقازاده با اشاره به آمار بیماران جدید بستری شده در بیمارستان های سطح استان، خاطرنشان کرد: در عرض یک روز تعداد 141 نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند که بیشترین آمار بستری در کشور مربوط به آذربایجان غربی بوده و در سطح کشور رکورد زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی در تعداد بستری روزانه کرونا رکورد زد/141 بستری در یک روز

آذربایجان غربی در تعداد بستری روزانه کرونا رکورد زد/141 بستری در یک روز