مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-05سياسي

پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان کشور را رصد می کند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی با پوشش کامل فضای آسمان کشور با هوشیاری به صورت 24 ساعته این فضا را رصد و کنترل می کند.

- ‌به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در فردو بازدید کرد.

سرتیپ صباحی فرد در جمع کارکنان این یگان ضمن عرض تبریک ولادت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گفت: باعث افتخار است که شما سربازان و خدمتگزاران به امنیت کشور، در شهری خدمت می‌کنید که شهر اهل بیت (ع) است و در جوار حرم خواهر امام رئوف امام رضا (ع) مشغول به انجام وظیفه هستید و از حریم حرم حضرت معصومه (س) دفاع می‌کنید.

وی افزود: ما سربازان را فرزندان خود می‌‎دانیم و سعی می‌کنیم محیطی آرام و بدون دغدغه برای خدمت آن‌ها فراهم کنیم تا پس از اتمام دوران سربازی، سفیران خوبی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران باشند.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به ماموریت خطیر پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور ادامه داد: نیروی پدافند هوایی با پوشش کامل فضای آسمان کشور جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری به صورت 24 ساعته این فضا را رصد و کنترل می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان کشور را رصد می کند

پدافند هوایی، 24 ساعته آسمان کشور را رصد می کند