مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-05سياسي

راه اندازی «سامانه سوت زنی» در خبرگزاری فارس برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است


مهدی روشنفکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جهت برپایی عدالت و رعایت انصاف و مقابله با فساد و رانت خواری بود  خاطر نشان کرد: نهضت امام که از سال 42 آغاز شد و  حتی پیش از آن که در طول تاریخ  علمای دین علیه فساد شاهان و درباریان قد علم کردند،همه و همه به واسطه ی فساد ستیزی بوده است.

وی گفت: اکنون همان مردمی که خون دادند و جوانان خود را در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب که یکی از آن ها فساد ستیزی بوده هدیه کردند، از نظام جمهوری اسلامی و ارکان و کارگزاران آن، چه ما نمایندگان مجلس و چه رسانه ها انتظار دارند که در برابر فساد سکوت نکنند.

نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور هر کار ویژه ای که برای فساد ستیزی صورت بگیرد، مورد حمایت خواهد بود، چه این که دستگاه قضایی در دوره فعلی با هدایت عالمانه و عمل گرایانه آیت الله رییسی خیز بلندی در راستای قطع ریشه ی مفسدین برداشته است.

روشنفکر با تاکید بر این که ایران اسلامی همه ظرفیت ها را برای خودکفایی و مقابله در برابر تحریمهای ظالمانه را دارد؛ اظهار داشت: در مملکتی زندگی می کنیم که کیلومترها مرز دریایی و دسترسی به آبهای آزاد دارد، از نظر تامین انرژی به کشوری واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «سامانه سوت زنی» در خبرگزاری فارس برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است

راه اندازی «سامانه سوت زنی» در خبرگزاری فارس برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است