مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-05پزشكي

جزییات پرداخت بدهی 10هزار میلیاردی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در ارتباط با آخرین وضعیت پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و مراکز درمانی غیر دانشگاهی، توضیحاتی ارائه داد.

- مصطفی سالاری، در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد چالش های گذشته و پیش روی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: با دو هدف اصلی که جز تأکیدات دولت بود کار را در سازمان شروع کردیم که هدف اول، حل و فصل بدهکاری سازمان به وزارت بهداشت اعم از مراکز درمان عمومی و خصوصی، پاراکلینیک ها و مراکز درمانی غیردانشگاهی بود که پیامد این کار اعتباربخشی به دفترچه های بیمه درمانی است.

وی ادامه داد: با انجام به موقع تعهدات نسبت به مراکز درمانی حرمت و احترام بیمه شدگان خود را حفظ می کنیم تا اتفاقی همچون پرت کردن دفترچه روی بیمه شده رخ ندهد که این مورد یکی از دغدغه های شخص وزیر بود.

سالاری گفت: این در حالی است که مراکز درمانی هزینه های خاص خود را دارند و هم بیمه شدگان هزینه می کنند و در نتیجه سازمان با عمل به تعهداتش نسبت به مراکز درمانی امنیت خاطر برای همه ایجاد می کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از ساماندهی سرمایه گذاری های سازمان به عنوان یکی دیگر از چالش های سازمان یاد کرد و افزود: پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و بازگرداندن اعتبار به دفترچه های درمانی بیمه شدگان از اهدافی است که در این مدت دنبال شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت بدهی 10هزار میلیاردی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت

جزییات پرداخت بدهی 10هزار میلیاردی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت