مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-05سياسي

هدف آمریکا از طرح تحریمِ تسلیحاتی ایران، مهار مشکلات داخلی خود است


انگیزه اصلی سردمداران کاخ سفید توقف تسلیحاتی ایران نیست، بلکه برای پیروزی در انتخاباتِ پیش رو نیاز به یک دستاورد بزرگ سیاسی دارند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: انگیزه اصلی سردمداران کاخ سفید توقف تسلیحاتی ایران نیست، بلکه برای پیروزی در انتخاباتِ پیش رو نیاز به یک دستاورد بزرگ سیاسی دارند.

حسین میرزایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تلاش آمریکا برای تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل، اظهار کرد: آمریکا در عمل موفق نخواهد شد چنین کاری انجام دهد، اما انگیزه اصلی سردمداران کاخ سفید توقف تسلیحاتی ایران نیست، بلکه برای پیروزی در انتخابات پیش رو نیاز به یک دستاورد بزرگ سیاسی دارند تا در داخل کشور بتوانند افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

وی افزود: علاوه بر آن دونالد ترامپ با طرح چنین موضوعاتی قصد فرافکنی دارد تا افکار عمومی آمریکا را منحرف و روی جمهوری اسلامی متمرکز کنند تا مشکلات داخلی و شورش های کنونی را مهار کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: واکنش صریح چین و روسیه دو عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل به پیش نویسِ طرح آمریکا کاملاً منفی بود و مخالفت خود را ابراز داشته اند که این مخالفت مؤثر هم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا از طرح تحریمِ تسلیحاتی ایران، مهار مشکلات داخلی خود است

هدف آمریکا از طرح تحریمِ تسلیحاتی ایران، مهار مشکلات داخلی خود است