مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05فرهنگي

کتاب خاطرات پاتریک استوارت در دست تهیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، سر پاتریک استوارت که دارد به تولد 80 سالگی خود نزدیک می شود، بالاخره دارد آماده پروژه ای می شود که زمانی می ترسید حتی درباره اش صحبت کند: - پاتریک استوارت بازیگر کهنه کار انگلیسی قصد دارد تا با استفاده از شیوع کرونا و دوران خانه نشینی، کتابی درباره یک عمر فعالیت حرفه ای خود بنویسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، سر پاتریک استوارت که دارد به تولد 80 سالگی خود نزدیک می شود، بالاخره دارد آماده پروژه ای می شود که زمانی می ترسید حتی درباره اش صحبت کند: کتاب خاطراتش.

این بازیگر برنده جوایز مختلف که بیشتر از همه به خاطر ایفای نقش کاپیتان ژان-لوک پیکارد در سفر ستاره ای: نسل بعدی شناخته می شود، قراردادی با گالری بوکس امضا کرده تا با نوشتن یک کتاب، نگاهی شفاف و گرم به زندگی و دوران خود داشته باشد.

این خانه نشر اعلام کرد که عنوان و تاریخ انتشار کتاب هنوز مشخص نیست.

استوارت که روز سیزدهم جولای (یک هفته دیگر) هشتاد ساله می شود در بیانیه ای گفت: ایده نوشتن کتاب خاطراتی بر پایه زندگی و مسیر حرفه ای کاری ام سال هاست که در ذهن من هست، اما همیشه تقاضای کار باعث شده به پس زمینه برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خاطرات پاتریک استوارت در دست تهیه

کتاب خاطرات پاتریک استوارت در دست تهیه