مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05بين الملل

کرونا در آمریکای لاتین 438 هزار نفر را قربانی می کند


روند ابتلا به کرونا در کشورهای آمریکای لاتین به گونه ای است که سازمان بهداشت پان آمریکن هشدار داده که تعداد قربانیان کووید-19 در این منطقه تا پایان سپتامبر به 438 هزار نفر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، تاکنون در آمریکای لاتین و منطقه کاراییب 121 هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند اما این آمار تا پایان ماه سپتامبر به 438 هزار نفر خواهد رسید.

بر اساس هشدار سازمان بهداشت پان آمریکن که با استناد به تحقیقات دانشگاه واشنگتن تهیه شده، تا ابتدای ماه اکتبر تعداد قربانیان کرونا در این منطقه از جهان به بیش از 300 هزار نفر می رسد.

بر همین اساس اعلام شده که تا اواخر ماه سپتامبر (اوایل پاییز) تعداد کلی جان باختگان بر اثر کرونا در آمریکای لاتین و منطقه کاراییب به 438 هزار نفر می رسد و این بدان معنا است که روزانه سه هزار و 500 نفر در این منطقه بر اثر ابتلا به کووید -19 از دنیا می روند.

همانطور که اعلام شده در حال حاضر بیشترین آمار ابتلا به کرونا و مرگ بر اثر آن در آمریکای لاتین متعلق به برزیل است که تا صبح امروز یکشنبه 64 هزار و 365 نفر در این کشور بر اثر ابتلا به این ویروس از دنیا رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آمریکای لاتین 438 هزار نفر را قربانی می کند

کرونا در آمریکای لاتین 438 هزار نفر را قربانی می کند