مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-05اقتصادي

مدرس خیابانی: 45 درصد تولید ناخالص داخلی در وزارت صمت محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وزارت صنعت، - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت 40 تا 45 درصد سهم تولید ناخالص داخلی، بیش از 33 درصد سهم اشتغال و 75 درصد سهم صادرات غیرنفتی را در بر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 15 تیرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: این وزارتخانه سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور دارد و حدوداً 40 تا 45 درصد سهم تولید ناخالص داخلی، بیش از 33 درصد سهم اشتغال و 75 درصد سهم صادرات غیرنفتی را در بر می گیرد.

سرپرست وزارت صمت بیان کرد: در حوزه صنعت، 72 هزار واحد بزرگ و کوچک داریم که حدود 2.

5 میلیون اشتغال را در کشور رقم می زند، 60 درصد واحد های صنعتی در 900 شهرک صنعتی حضور دارند و حدود 40 درصد از واحد های صنعتی خارج از شهرک های صنعتی قرار گرفته اند و همه تلاش ما این است که در حوزه جهش تولید، بخش عمده ای از این واحد ها که به صورت غیرفعال یا نیمه فعال هستند را فعال کنیم.

وی افزود: یکی از کار های ما در سه ماهه اخیر تامین مواد اولیه کارخانجات بود که یک ماه به دلیل محدودیت های ارزی این موضوع با وقفه روبرو شده بود و در خردادماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی: 45 درصد تولید ناخالص داخلی در وزارت صمت محقق می شود

مدرس خیابانی: 45 درصد تولید ناخالص داخلی در وزارت صمت محقق می شود