مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-05اقتصادي

ضرر دامداران از قیمت بالای نهاده های دامی/ دولت حمایت نمی کند


افزایش قیمت و عدم ثبات در قیمت نهاده های باعث ضرر به دامداران می شود؛ مشکلاتی همچون عدم تامین جو از طرف دولت نیز باعث آسیب به صنعت دامپروری و واریز سود اصلی به جیب دلالان شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: دامداری از گذشته های دور، منبعی برای ارتزاق و اشتغال مردم دیار ترشیز به خصوص اهالی روستاها بوده است و بخش اعظمی از مردم منطقه در این حوزه فعالیت می کنند اما در سال های اخیر دامداران با مشکلات بسیاری روبرو شده اند؛ از عدم حمایت از فعالان حوزه دامداری با اجبار شدن به خروج از روستا، تا مشکلات آب و برق، نرخ بالای نهاده ها و… همه و همه دست به دست هم داده تا مشکلاتی بر سر راه فعالیتشان به وجود آید.

آبشخورهای منطقه بی آب است حسن سابقی یکی از دامداران منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: فصل بهار با توجه به وجود مراتع کم در منطقه، دام ها را برای چرا به بیرون دامداری می بریم تا کمی آذوقه دام ها، برایمان ارزان تر تمام شود؛ اما برای تأمین آب مشکل داریم.

سابقی افزود: همیشه کشاورزان برای آبیاری باغ ها و مزارع از کانال های سیمانی استفاده می کردند و دام های ما نیز در مسیر این کانال ها آب می خوردند، اما الان وضعیت آب رسانی به مزارع تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر دامداران از قیمت بالای نهاده های دامی/ دولت حمایت نمی کند

ضرر دامداران از قیمت بالای نهاده های دامی/ دولت حمایت نمی کند