مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-05سياسي

علت خرید قرص یُد در اصفهان


نائب رییس انجمن داروسازان ایران دروغ پراکنی ها و سودجویی ها درباره حادثه نطنز را از جمله دلایل خرید قرص ید در اصفهان دانست.

- نائب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: دروغ پراکنی ها و سودجویی های سه روز اخیر درباره حادثه نطنز از جمله دلایل خرید قرص یُد توسط برخی از مردم اصفهان بود هرچند تماشای سریال چرنوبیل در آن تاثیر داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سید علی فاطمی گفت: مسوولان در سه روز گذشته تاکید داشتند که حادثه نطنز هیچ مخاطره ای بهمراه نداشته است اما تعدادی از مردم اصفهان تحت تاثیر دروغ پراکنی ها به داروخانه ها برای خرید قرص ید یا مکمل های آن مراجعه کردند.

نائب رییس انجمن داروسازان ایران ادامه داد: بیشتر این افراد تحت تاثیر دروغ پراکنی های شبکه های اجتماعی و سودجویی برخی افراد از شرایط پیش آمده قرار گرفتند و به گمان خود برای در امان ماندن از خطر اشعه، قصد خرید قرص ید داشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد نیز سریال چرنوبیل را مشاهده کرده بودند، تصریح کرد: آنها تحت تاثیر این سریال برای خرید قرص ید به داروخانه ها مراجعه کردند.

سریال چرنوبیل درباره حادثه هسته ای چرنوبیل که در آوریل 1986 در اوکراین شوروی رخ داد و در سال 2019 در امریکا و بریتانیا به نمایش درآمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت خرید قرص یُد در اصفهان

علت خرید قرص یُد در اصفهان