مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-05سياسي

نامه خویینی ها برآورده کننده سه خواسته اصلاح طلبان است


دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران با تأکید بر اینکه نامه موسوی خویینی ها صرفا از سوی خودش نبوده است، به تبین سه هدف اصلاح طلبان از این نامه پرداخت.

- مهدی وکیل پور دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به نامه سرگشاده سیّد محمّد موسوی خویینی ها به رهبر معظّم انقلاب، اظهار داشت: باید به این نکته دقت داشت که نامه آقای موسوی خویینی ها صرفاً نامه ای از سوی خودش نبوده و به عبارتی نامه ای از سوی تفکر منفعل و شکست خورده است که سه هدف عمده را دنبال می کند.

وی ادامه داد: هدف اول آن است که اصلاح طلبان قصد دارند فشار افکار عمومی را از روی آقای روحانی و دولت تدبیر و امید بردارند چون این طیف می بایست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری که در سال 1400 برگزار می شود حرفی برای گفتن داشته باشند، چرا که اگر خاطرمان باشد آقای روحانی در سال 96 برای خروج از کابوس برجام به متهم کردن عده ای در داخل پرداخت و اعلام کرد این عده باعث شکست برجام شده اند که نوع برخورد ایشان نوعی فرار رو به جلو از کارنامه برجام است.

وکیل پور افزود: هدف دومی که غرب پرستان داخلی به دنبال آن هستند، آن است که مقدماتی را بوجود بیاورند که اگر یک دموکرات در آمریکا بر سر کار بیاید مجدداً بهانه ای برای شروع مذاکره در دولت آقای روحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه خویینی ها برآورده کننده سه خواسته اصلاح طلبان است

نامه خویینی ها برآورده کننده سه خواسته اصلاح طلبان است