مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-05سياسي

چگونه فم تورها به بیراهه می روند؟/پاشنه آشیل تولید محتوا


تورهای آشناسازی برای تبلیغ گردشگری ایران در دوران کاهش شیوع کرونا در استانهایی که وضعیت سفید دارند اجرا می شود اما همچنان با نواقص زیاد.

به گونه ای که هدف اثرگذار آن را نشانه می رود.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ؛ Familiarization Trip که به اختصار FAM Trip خوانده می شود گونه ای از سفر است که در آن فعالان حوزه گردشگری به مقصدی سفر می کنند تا جاذبه های گردشگری آن مقصد را معرفی کنند این سفر می تواند با هزینه بسیار کم توسط مجریان برگزاری آن اجرا شود و یا اینکه کلاً رایگان باشد.

اما هر دو طرف یعنی هم برگزار کننده و هم شرکت کننده بدون اینکه اجباری و یا درخواستی به صورت جدی مطرح باشد از یکدیگر توقعاتی دارند.

اجرا کننده می بایست بتواند بهترین کیفیت را در اجرا داشته باشد و شرکت کننده نیز می بایست بتواند بهترین محتوا را تولید کرده و یا اثرگذاری باشد.

در این تورها معمولاً از بلاگرها، مدیران آژانس، تورلیدرها، خبرنگاران و عکاسان و … دعوت می شود.

در ایران نیز از چند سال پیش همیشه موضوع فم تورها مطرح بوده است و عده ای از خبرنگاران تخصصی میراث فرهنگی و یا گردشگری به همراه خبرنگاران برای تولید محتوا درباره آن مقصد به دعوت مجری برگزار کننده این تور دعوت می شدند از سال ها قبل تر هم این تورها برای آشنایی مدیران آژانس و تورلیدرها با زیرساختهای گردشگری و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فم تورها به بیراهه می روند؟/پاشنه آشیل تولید محتوا

چگونه فم تورها به بیراهه می روند؟/پاشنه آشیل تولید محتوا