مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05اقتصادي

27 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات از رفع تصرف 27 هکتار از اراضی ملی این شهرستان با اجرای 12 فقره حکم قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شکری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی و با پیگیری های به عمل آمده، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 27 هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شده است.

شکری افزود: این میزان تصرفات که در پلاک های مختلف بخش های لواسانات و رودبار قصران شهرستان شمیرانات انجام شده بود با اجرای 12 فقره حکم قطعیت یافته قضایی رفع تصرف و تمامی بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفته است.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی مجموعه منابع طبیعی حفظ و صیانت از عرصه های ملی است که در این خصوص تعامل خوبی بین دستگاه قضایی و منابع طبیعی وجود دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات خطاب به شهروندان و گردشگران ابراز داشت: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش احتمال آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی، هنگام مراجعه به طبیعت نکات ایمنی را رعایت کرده و از روشن کردن آتش و رها کردن ته سیگار و اجسام شیشه ای به جد خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد

27 هکتار از اراضی ملی شمیرانات از ید متصرفان خارج شد