مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-05پزشكي

مگا ICU بیمارستان آیت الله خوانساری اراک سه شنبه افتتاح می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح مگا ICU بیمارستان آیت الله خوانساری در سه شنبه هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح مگا ICU بیمارستان آیت الله خوانساری در سه شنبه هفته جاری خبر داد.

دکتر بهمن صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام تمهیدات لازم جهت افزایش تخت های ICU استان مرکزی، بیان کرد: در نظر است که ظرف سه تا چهار ماه آینده 60 تخت ICU در استان مرکزی به مجموع 110 تخت ICU اضافه شود.

وی تصریح کرد: زمانی که تعداد تخت های ICU در یک بیمارستان به بیش از 17 تخت برسد، عنوان مگا ICU در نظر گرفته می شود که این تعریف تا 40 و 50 تخت نیز قابل پذیرش است.

صادقی با بیان اینکه در پروژه های مگا ICU ارائه خدمات تخصصی، مدیریت تعداد پرستار و کنترل مناسب بر روی بیمار، بهتر و مطلوب تر خواهد بود، افزود: در کل استان ظرفیت ارائه خدمات بخش ویژه از نظر تخصصی نداریم به همین دلیل تلاش می شود در قالب طرح مگا ICU کار دنبال شود که نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در اختیار داشته باشیم و در صورت نیاز ارجاعات سایر شهرستان ها نیز پذیرش شوند.

وی اظهار کرد: اولین مگا ICU استان با ظرفیت 20 تخت ویژه سه شنبه هفته جاری در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک افتتاح می شود که با مجموع 10 تخت ویژه که در بیمارستان موجود بوده است، عملا تعداد تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگا ICU بیمارستان آیت الله خوانساری اراک سه شنبه افتتاح می شود

مگا ICU بیمارستان آیت الله خوانساری اراک سه شنبه افتتاح می شود