مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-05ورزشي

آذری: به استقلالی ها حق می دهم/ آقای روحانی ضابط قضایی را به فوتبال هم بفرستید


مدیرعامل فولاد می گوید اینکه استقلالی ها در سفر به اهواز به بیماری کرونا مبتلا شده باشند امکان پذیر است اما اینکه ویروس از سوی بازیکنانش به آبی های پایتخت منتقل شده باشد را قبول ندارد.

- مدیرعامل فولاد می گوید اینکه استقلالی ها در سفر به اهواز به بیماری کرونا مبتلا شده باشند امکان پذیر است اما اینکه ویروس از سوی بازیکنانش به آبی های پایتخت منتقل شده باشد را قبول ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره وضعیت کرونایی های تیمش گفت: بعد از انجام دو نوبت تست کرونا از اعضای تیم، که یکی از تست ها قبل از بازی با ماشین سازی گرفته شد و تست دوم مجددا پس از دیدار با تیم فوتبال ماشین سازی و در تهران از تمام نفرات تیم فولاد گرفته شد، متوجه شدیم تعداد 9 نفر از بازیکنان و 7 نفر از اعضای کادر تیم به کرونا مبتلا شده اند و بلافاصله موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم که با توجه به بخشنامه های ستاد عالی مبارزه با کرونا پنهان کاری نکرده باشیم.

او افزود: بازیکنان کرونایی تقریبا 28 درصد تیم ما را تشکیل می دهند و با توجه به تصمیمی که ستاد عالی کرونا در ورزش می گیرد، امیدواریم بازی امروز با نساجی را به تعویق بیندازند و قاعدتا طبق پروتکل های سازمان لیگ و با توجه به اینکه بیشتر از 25 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری: به استقلالی ها حق می دهم/ آقای روحانی ضابط قضایی را به فوتبال هم بفرستید

آذری: به استقلالی ها حق می دهم/ آقای روحانی ضابط قضایی را به فوتبال هم بفرستید