مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-04سياسي

385 شهرداری و دهیاری یزد شبکه ای گسترده برای خدمات رسانی هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: 362 دهیاری و 23 شهرداری در استان یزد شبکه گسترده ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده اند.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار کرد: 362 دهیاری و 23 شهرداری در استان یزد شبکه گسترده ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده اند.

محسن صادقیان در مراسم افتتاح زورخانه ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر حمیدیا، ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری ها، گفت: وجود 23 شهرداری و 362 دهیاری در استان، شبکه گسترده ای را برای ارائه خدمات عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پدید آورده است.

وی ادامه داد: امروز شهرداران و دهیاران در کنار مسئولان استان، فرمانداری ها و بخشداری ها نقش موثری را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: امروز خدمات ارزنده شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان پیشانی خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی مشهود است و توانسته رضایت مندی بسیار خوبی را فراهم آورد، اگر چه در اهداف و برنامه های بلند مدت باید شهرداری ها و دهیاری ها در کسب منابع مالی مستقل و جدا از دولت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

385 شهرداری و دهیاری یزد شبکه ای گسترده برای خدمات رسانی هستند

385 شهرداری و دهیاری یزد شبکه ای گسترده برای خدمات رسانی هستند