مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-04ورزشي

ندا شهسواری: به تمرین با کرونا عادت کردم/ مشکل اصلی بلاتکلیفی است


ملی پوش تنیس روی میز بانوان با تاکید بر اینکه به پیگیری تمرینات در شرایط کرنایی عادت کرده، گفت: البته کماکان بلاتکلیفی و اینکه نمی دانیم در آینده چه باید بکنیم، - مشکل اصلی است.

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چگونگی وضعیت تمرینی خود در این شرایط که کرونا مانع از برگزاری اردو و تمرینات گروهی شده است، گفت: همچنان در منزل یا سالن و به صورت شخصی پیگیر تمریناتم هستم.

البته به لحاط حریف تمرینی که مسئله حاد خیلی از پینگ پنگ بازان است، مشکلی ندارم چرا که با برادر، خواهر و همسر خواهرم تمرین می کنم.

وی ادامه داد: البته با وجود تمرین در کنار این افراد، سطح تمرینی ام به خاطر دور بودن از شرایط اردو و مسابقه تا حدی پایین آمده اما با این حال توانستم آمادگی ام را به صورت نسبی حفظ کنم تا حداقل از کرونا ضربه شدیدتری متحمل نشوم.

این ملی پوش تنیس روی میز ایران با یادآوری اینکه فدراسیون جهانی بعد از لغو تمام مسابقات فعلا زمان جدیدی برای برگزاری آنها اعلام نکرده است، ادامه داد: تمرین انفرادی، دوری از اردو و بدون در پیش داشتن مسابقه باعث شده انگیزه ام تا حدی کم شود.

در شرایط عادی که برای یک رویداد مشخص تمرین می کنیم، مشخص است که چه زمان باید فشار تمرین را بالا ببریم و چه زمان باید آن را کم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندا شهسواری: به تمرین با کرونا عادت کردم/ مشکل اصلی بلاتکلیفی است

ندا شهسواری: به تمرین با کرونا عادت کردم/ مشکل اصلی بلاتکلیفی است