مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 02:152020-07-04حوادث

قاتلان محیط بان سمنانی پس از 15 سال هنوز آزادانه می چرخند!


مدیرکل محیط زیست استان سمنان از استاندار این استان خواست دستور دهد که شناسایی قاتل یا قاتلان یکی از محیط بان شهید این استان که با وجود گذشت 15 سال هنوز شناسایی نشده اند از سرگرفته شود.

- قاتلان محیط بان سمنانی پس از 15 سال هنوز آزادانه می چرخند! ایسنا/سمنان مدیرکل محیط زیست استان سمنان از استاندار این استان خواست دستور دهد که شناسایی قاتل یا قاتلان یکی از محیط بان شهید این استان که با وجود گذشت 15 سال هنوز شناسایی نشده اند از سرگرفته شود.

امیر عبدوس در آیین بزرگداشت روز محیط بان که با حضور استاندار سمنان در ایستگاه سر محیط بانی سر تنگه پرور( شهید غلامرضا جعفری) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: شهید غلامرضا جعفری در سال 84 به طرز ناجوانمردانه ای توسط شکارچیان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه استان سمنان 5 شهید محیط بان دارد ادامه داد: شهید جعفری یکی از شهدای محیط بان است که در سال 1384 در حالی که نوزاد یک ماهه ی او تازه چشم به جان گشوده بود در همین منطقه حفاظت شده پرور به بدترین شکل ممکن به دست شکارچی یا شکارچیان ناشناسی به شهادت رسید اما هنوز هم با وجود گذشت 15 سال از شهادت وی، همچنان قاتل یا قاتلان وی شناسایی نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان محیط بان سمنانی پس از 15 سال هنوز آزادانه می چرخند!

قاتلان محیط بان سمنانی پس از 15 سال هنوز آزادانه می چرخند!