مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 23:452020-07-04سياسي

خلاء قانونی برای محدودیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان باید برطرف شود


در زمینه ممنوعیت و محدودیت استفاده از تلفن همراه توسط نمایندگان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون های تخصصی هم خلاء قانونی داریم و هم آیین نامه باید در این زمینه اصلاح شود.

- عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در زمینه ممنوعیت و محدودیت استفاده از تلفن همراه توسط نمایندگان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون های تخصصی هم خلاء قانونی داریم و هم آیین نامه باید در این زمینه اصلاح شود.

وی افزود: البته خلاء فرهنگی هم در این زمینه داریم که هم مردم و هم نمایندگان باید به لحاظ فرهنگی رعایت کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: استفاده از تلفن همراه در صحن علنی مجلس باعث می شود که تمرکز روی طرح ها لوایح و دستور کارها بهم بخورد.

گودرزی بیان کرد: از طرفی هم فرهنگ سازی باید بین مردم صورت گیرد که مطالبات خود را از نمایندگان تنظیم کنند چرا که وقتی نماینده تحت فشار است و مطالبات جامعه به حدی بالا باشد که اگر تلفن را جواب ندهد فضای اجتماعی برای او ایجاد می کنند آن را ترغیب می کند که پاسخ دهد.

وی تشریح کرد: به نظر من صدا و سیما هم باید در این زمینه کمک و فرهنگ سازی کند و برای مردم هم جا بیفتد؛ در صورتی که نمایندگان در جلسات علنی هستند تماس تلفنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء قانونی برای محدودیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان باید برطرف شود

خلاء قانونی برای محدودیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان باید برطرف شود