مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 18:402020-07-04اقتصادي

اجرای طرح مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه های خدمات شهری می شود


عضو هیات علمی دانشگاه استان اردبیل گفت: اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری به عنوان عبور از سیستم سنتی و کاهش هزینه های این بخش و افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان باید به یکی از اولویت های شهرداری های استان تبدیل شود.

- ایسنا/اردبیل عضو هیات علمی دانشگاه استان اردبیل گفت: اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری به عنوان عبور از سیستم سنتی و کاهش هزینه های این بخش و افزایش کیفیت خدمات دهی به شهروندان باید به یکی از اولویت های شهرداری های استان تبدیل شود.

سلام اله محمدی آیلار در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه اجرای طرح مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه های خدمات شهری میشود، اظهار کرد: سیستم سنتی خدمات شهری هزینههای گزافی را بر درآمدهای شهرداری و به تبع آن بر آحاد جامعه شهری که عوارض می پردازند، وارد میکند.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات شهری ارائه شده به شهروندان با افزایش استانداردهای زیست محیطی و بهبود بهداشت شهری از طریق به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و در نتیجه بهبود سیستمهای خدمات شهری ضمن کاهش هزینههای غیرمتعارف باعث افزایش راندمان و بهره وری سرمایه میشود.

محمدی آیلار اضافه کرد: مکانیزاسیون شهری در دو بخش اهداف کیفی و اهداف کمی قابل بررسی میباشد که هر کدام از آنها مزیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه های خدمات شهری می شود

اجرای طرح مکانیزاسیون موجب کاهش هزینه های خدمات شهری می شود