مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 15:402020-07-04سياسي

شهردار تهران نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران شد


رحمانی فضلی با صدور حکمی شهردار تهران را به عنوان فرمانده میدان حادثه در سطح محلی (موضوع بند الف ماده (11) قانون مدیریت بحران کشور) در کلان شهر تهران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران که امروز 14 تیرماه خطاب به دکتر پیروز حناچی شهردار تهران صادر شد، با استناد به تبصره (1) ماده (10) قانون مدیریت بحران کشور و بند 3 مصوبه جلسه مورخ 1399.

04.

01 ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، آمده است: نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلان‌شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تجارب ارزنده و سوابق مؤثر شما در این زمینه، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان فرمانده میدان حادثه در سطح محلی (موضوع بند الف ماده (11) قانون مذکور) در کلان شهر تهران منصوب می‌نمایم.

دکتر رحمانی فضلی در حکم خود برای انتصاب شهردار تهران به عنوان فرمانده میدان حادثه در سطح محلی (موضوع بند الف ماده (11) قانون مدیریت بحران کشور) در کلان شهر تهران می‌افزاید: شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار محترم تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران شد

شهردار تهران نائب رییس شورای عالی مدیریت بحران شد