مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-04اقتصادي

توصیه های کاربردی برای معامله گری در بورس ایران ایران


یک کارشناس به سهام داران توصیه کرد: همه سرمایه خود را در سهم یک شرکت و یا یک صنعت سرمایه گذاری نکنید.

- شاید شما هم شنیده باشید که فلان فرد چند ده میلیون یا چند صد میلیون از سرمایه خود را وارد بورس کرده و تنها یک سهم خریده و سود خوبی هم کرده است.

اگر شما بهترین مشاوران را داشته باشید و یا با دقیق ترین روشهای ارزشیابی و انتخاب سهام، سهمی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده باشید، باز هم بر اساس اصول ثابت شده مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک صلاح نیست که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد بگذارید.

شاید قبلا دیگران و یا حتی خود شما چنین کاری کرده و سود خوبی هم به دست آورده باشید، ولی بنا به دلایل زیر ممکن است، همیشه بخت با شما یار نباشد و دچار ضرر غیر قابل جبرانی شوید.

گاهی ممکن است نماد یک شرکت به دلایل غیر قابل پیش بینیبسته شده و تا مدتها غیر قابل معامله باشد و بعد از باز شدن هم قیمت آن افت کرده باشد.

به عنوان نمونه چند سال قبل استاندارهای گزارشات مالی بانکها (توسط سازمان بورس) به یکباره تغییر کرد و بانکها موظف شدند، صورتهای مالی خود را با استانداردهای جدید منشر کنند و با استانداردهای جدید خیلی از بانکها از سود دهی به ضرر دهی می رسیدند و یا اینکه سود آنها به شدت کاهش پیدا می کرد و در نهایت نماد بیشتر بانکها برای مدتی طولانی بسته شدند و حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های کاربردی برای معامله گری در بورس ایران ایران

توصیه های کاربردی برای معامله گری در بورس ایران ایران