مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:202020-07-04سياسي

مقصر عقب ماندگی آموزش و پرورش،دولت است


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلیترین مقصر عقب ماندگی آموزش و پرورش بی توجهی دولت یازدهم و دوازدهم به امر آموزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی در بعد از ظهر شنبه در نشست فرهنگیان استان فارس بیان کرد: زیرساخت و تعیین باید در کشور توسعه یابد و نباید از عزل و نصب های سیاسی در آموزش و پرورش همچون گذشته صورت بگیرد این در حالی است که نمی توان با ان شاء الله و برکت الله معقوله آموزش و پرورش را پیش برد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم توجه دولت یازدهم و دوازدهم به مقوله علم و دانش باعث شده تا نگاهی سطحی و مقطعی به آموزش و پرورش موجود داشته باشد با کمترین بهره برداری از جامعه فرهنگیان در جامعه صورت بگیرد تعلیم و تربیت باید در بتن فعالیت های دولت باشد نه اینکه در حاشیه اقدامات دولت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از ضعف هایی که در آموزش و پرورش با آن مواجه هستیم موضوع ضعف در مدیریت است اگر وزیر آموزش و پرورش نتواند در کمیسیون های مربوطه پاسخ های منطقی به سوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دهد باید در صحن علنی مجلس پاسخگوی نمایندگان باشد.

عزیزی تاکید کرد: سیاسی کاری و حضور باندهای ثروت و قدرت در آموزش و پرورش مشهود است اگر جواب مناسبی از مقام های مسئول در آموزش و پرورش دریافت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر عقب ماندگی آموزش و پرورش،دولت است

مقصر عقب ماندگی آموزش و پرورش،دولت است