مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:202020-07-04اقتصادي

مدیریت مصرف برق توسط مردم ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بر ضرورت مدیریت مصرف برق توسط مردم به منظور جلوگیری از بروز لطمه به اقتصاد کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید فرخی روز شنبه در نشست مدیریت مصرف برق در دوره پیک و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: جلب مشارکت صنایع و کشاورزان و مشارکت در طرح های تشویقی معرفی شده صنعت برق، توسط اتاق اصناف و جهاد کشاورزی ضروری است.

وی بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی باید با ابلاغ به صنایع زیر مجموعه، شرکت ها را از احتمال اعمال خاموشی در صورت عدم همکاری آگاه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بر تشکیل کار گروه ارزیابی دستگاه های اجرایی و بررسی مصارف ادارات و گزارش به استانداری و گزارشی از نحوه روند فعالیت فرمانداران به منظور ترغیب صنایع، کشاورزان و ادارات واقع در شهرستان مربوطه بر پرداخت مطالبات معوقه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این نشست مهم ترین دلیل افزایش مصرف انرژی الکتریکی را ارزان بودن قیمت آن برشمرد و اظهار کرد: این قبض صادره شرکت توزیع برق را با مشکلاتی مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف برق توسط مردم ضروری است

مدیریت مصرف برق توسط مردم ضروری است