مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-04پزشكي

مهدی شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بعد از مدتی که شهرهای استان در وضعیت سفید کرونایی قرار داشتند متاسفانه مهدی شهر دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفت و مراجعان کرونا در آن افزایش یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس دانایی در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا و در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر شنبه با بیان اینکه مهدی شهر دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، بیان کرد: پس از مدتی که شهرهای استان همگی در وضعیت سفید قرار داشتند، متأسفانه افزایش بیماران کرونایی این شهرستان را در وضعیت قرمز قرار داد.

وی با بیان اینکه شرایط شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نظر نتیجه مثبت آزمایش کرونا نشان می دهد که تعداد افراد مبتلا در حال افزایش هستند، افزود: این وضعیت در مهدی شهر نسبت به دیگر شهرهای غرب استان بیشتر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مردم باید حتماً از ماسک و دستکش استفاده کرده و دست های خود را مرتباً بشوند، تاکید کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی درباره این بیماری متأسفانه نتایج ناخوشایندی در بر خواهد داشت.

دانایی از اجباری شدن استفاده ماسک از فردا در سطح استان نیز خبر داد و گفت: از ورود افراد بدون ماسک به مراکز تجمع و عمومی خود داری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

مهدی شهر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت