مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-04اقتصادي

رشد 80 درصدی ساخت فضای آموزشی در فارس


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، با اعلام اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد رشد 80 درصدی ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در فارس بوده ایم، - ایسنا/فارس مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس، با اعلام اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد رشد 80 درصدی ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در فارس بوده ایم، گفت: اکنون 600 پروژه فعال در فارس وجود دارد.

سرافراز موصلی شنبه 14 تیر در جمع روسای اداره های آموزش و پرورش شهرستان های فارس، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل 600 پروژه فعال آموزشی و پرورشی فعال در فارس، 1500 میلیارد تومان است.

موصلی با تصریح اینکه با اعتبار 100 میلیارد تومانی سالانه، ساخت هر مدرسه 5 سال طول خواهد کشید، گفت: برای احداث این پروژه ها، علاوه بر اعتبارات سالانه، منابع مختلفی تعریف می شود.

او اضافه کرد: اعتبارات 100 میلیارد تومانی از محل مشارکت های مردمی و احداث 30 درصد از فضاهای آموزشی توسط بنیاد برکت، منابعی است که برای ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی استفاده می شود.

موصلی طرح جمع آوری بخاری های غیراستاندارد از مناطق برخوردار از برق و گاز را اقدامی ملی دانست و پیشرفت فارس را در این زمینه 90 درصد اعلام کرد و گفت: این اقدام در حالی انجام شده است که زمانی استان فارس رتبه اول در وجود بخاری نفتی در مدارس را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی ساخت فضای آموزشی در فارس

رشد 80 درصدی ساخت فضای آموزشی در فارس