مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-04اقتصادي

آمادگی حمایت از اجرای مجتمع گلخانه ای تمام اتوماتیک خودگردان


آمادگی لازم برای اجرای طرح گلخانه تمام اتوماتیک خودگردان و مدرن در استان بوشهر وجود دارد و مدیران مربوطه در استان هماهنگی لازم برای تحقق این پروژه را انجام دهند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: آمادگی لازم برای اجرای طرح گلخانه تمام اتوماتیک خودگردان و مدرن در استان بوشهر وجود دارد و مدیران مربوطه در استان هماهنگی لازم برای تحقق این پروژه را انجام دهند.

عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح سرمایه گذاری احداث گلخانه خودگردان در بوشهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه، سازمان جهاد کشاورزی استان در مدت یکماه، استعلام های لازم برای واگذاری زمین به مجری طرح انجام داده و دستگاه های اجرایی مربوطه هم نهایت همکاری را انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم سرمایه مورد نظر برای پروژه مذکور، مجری طرح از ظرفیت سرمایه گذار خارجی برای اجرای این طرح در استان استفاده کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: سرمایه گذار طرح باید نکات و دغدغه های مدیران اجرایی استان در مورد پروژه گلخانه ای خودگردان از جمله مسائل مربوط به زمین، آب و برق را در برنامه ریزی های خود لحاظ کند.

گراوند بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در مورد طرح های سرمایه گذاری استان مصوب کردیم این است مجری طرح های سرمایه گذاری پس از واگذاری زمین، با همت و تلاش زمینه تحقق پروژه را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حمایت از اجرای مجتمع گلخانه ای تمام اتوماتیک خودگردان

آمادگی حمایت از اجرای مجتمع گلخانه ای تمام اتوماتیک خودگردان