مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-04پزشكي

راه اندازی گشت ویژه کرونا در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: ناوگان گشت ویژه کرونا با هدف بررسی و نظارت بر الزامات بهداشت محیط در اماکن پر تردد و اصناف استان فارس راه اندازی شد.

- ناوگان گشت ویژه کرونا با هدف بررسی و نظارت بر الزامات بهداشت محیط در اماکن پر تردد و اصناف استان فارس با مشارکت استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادارات اصناف، صمت، شهرداری و نیروی انتظامی، در شیراز و شهرستان های استان فارس راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در آیین راه اندازی گشت ویژه کرونا گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا و افزایش شیوع این ویروس در استان، تصمیم گرفته شد سطح نظارت ها برای حفظ ایمنی سلامت مردم استان بالا برود و امروز شاهد اعزام نمادین تعدادی از تیم های نظارتی متشکل از واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی استانداری، شهرداری، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و اداره صمت هستیم.

مهرزاد لطفی با بیان اینکه در این گشت 12 تیم نظارتی شهر شیراز را پوشش می دهد و در تمام استان 82 تیم فعال هستند، افزود: کار این تیم ها نظارت و بررسی وضعیت اماکن مختلف، تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی، ادارات و هر مکانی ست که امکان دارد مردم برای دریافت خدمت به آنجا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گشت ویژه کرونا در فارس

راه اندازی گشت ویژه کرونا در فارس